Tilmelding til mesterskabet 2021

For at stille op til DPSF-mesterskabet skal du være en medlem hos DPSF. Årlig kontingent koster 250 DKK og  gælder én konkurrencesæson.

Vi opkræver ikke betaling for at deltage i konkurrencerne, men donationer er velkomne.

I år foregår konkurrencerne online. Du kommer til at konkurrere med andre danske bosiddere. Reglerne er de samme som de regulære IPSF konkurrencer, og du kan finde dem her. Optagelsen af din performance vil finde sted hos Pole Republic Odense. Vi forbereder studiet, så det lever op kravene, som IPSF har udstukket for onlinekonkurrencer. Du vil få to forsøg – det vil sige at du får to optagelser. Derefter skal du vælge en af dem som du vil sende ind, men for at spare tid, må du ud fra en fornemmelse vælge en af optagelserne uden at se dem.

Når optagelsesdagen er slut, sender vi videoerne til IPSF, hvor et professionelt dommerpanel vil bedømme og pointgive din performance.

The World Pole and Aerial Sports Competitions vil også foregå online i 2021. Det er kun atleter inden for Elite-rækken i Sportsdisciplinerne og atleter inden for Professional-rækken, som kan kvalificere sig til Verdensmesterskaberne. Du kan vælge at stille op med føromtalte video, eller du kan selv stå for optagelsen. Vi kan desværre ikke være behjælpelige med optagelsen af denne.

Hermed vigtige tidsfrister du skal være opmærksom på:

01.07.2021 – Tilmeldingsfrist

06.07.2021 – Alle dokumenter (Compulsory form + Technical bonus form. Gælder kun for Polesport og Aerial hoop. Theme / Technical Sheet. Gælder kun for Artistic Pole og Artistic hoop.) og musik skal indsendes.

01.08.2021 – Performanceoptagelser hos Pole Republic Odense

23.08.2021 – Annoncering af konkurrenceresultater

21 – 24.10.2021 – Online World Championship

Tilmelding til Singles

Tilmelding til Doubles

Der tages forbehold, at kategorierne i Pole sport og -artistic bliver aflyst, hvis deltagerantallet fordelt over disse kategorier er under 5.