Tetiana Gron, DPSF Formand

Tetiana er DPSF-bestyrelsesformand siden 2021. Hun er flyttet til Danmark fra Ukraine for mere end 3 år siden. Hun arbejder på heltid som product manager, og luftgymnastik er hendes professionelle hobby. I 2019 repræsenterede Tetiana Danmark i verdens konkurrencer og bragte bronzemedaljen i kategorien Elite Aerial Hoop. Siden 2020 er hun certificeret dommer. Hun er glad for at have muligheden for at bidrage til dansk pole & luftsport.

Anne Nguyen, DPSF Næsteformand

Anne er uddannet indenfor IT, og arbejder lige nu som webudvikler og projektleder. Hun har dyrket pole siden 2015 og underviste indtil hun gik på barsel i 2019. Anne ønsker at fremme pole som sportsgren, og at få flere til at få øjnene op for den smukke sportsgren.

Nicolas Kondrup Jessen, DPSF Sekretær

Nicolas Kondrup Jessen er medlem af DPSF’s bestyrelse siden 4. marts 2020 og har funktion som foreningens General secretary. Nicolas er uddannet jurist ved Københavns Universitet. Nicolas har trænet pole siden 2015, undervist siden 2018 og deltaget i en række nationale konkurrencer herunder Danmarks første konkurrence indenfor IPSF regelsystemet i 2019 (double hoop).

Ekaterina Oborina, DPSF Kasserer

Ekaterina kommer fra Letland og har boet i Danmark siden 2009. Hun er uddannet i Finance and International Business på Århus Universitet. Ekaterina begyndte sin pole karriere i Århus i 2013. Hun har fået Xpert certifikat i pole undervisning i 2015 og arbejder som pole og danse instruktør i København. Til daglig arbejder Ekaterina som finance controller i Mediterranean Shipping Company. Ekaterina har deltaget i mange internationale pole konkurrencer såsom: Pole Dance Competition Denmark, Poledance UK og flere Pole Theatre konkurrencer, og ønsker at dele sin passion og glæde for sporten med andre.

Sergey Gorbachev, DPSF Bestyrelsesmedlem

Sergey Gorbachev var DPSF-bestyrelsesformand fra 2018 til 2021. Han har været en del af dommerpanel til flere nationale IPSF-stævner. Han kender IPSF Code of points udenad. Sergey er født i Rusland og har boet i Danmark siden 2010. Han er uddannet dyrelæge, og arbejder p.t. som afdelingsleder på et rejsebureau. Sergey har dyrket polesport siden 2016. Nu brænder han for at gøre polesport mere tilgængeligt for alle og arbejder på at introducere flere mænd for sporten. Derigennem håber han på at ændre fordommen om at polesport er en kvindesport. Sergeys søn, Ivan, er tit med til fars træning og er allerede begyndt at lære basale poletricks.