Sergey Gorbachev, DPSF Formand

Sergey Gorbachev er DPSF-bestyrelsesformand sidden 2018. Han er certificeret IPSF-dommer, har været en del af dommerpanel til flere nationale IPSF-stævner og kender IPSF Code of points udenad. Sergey er født i Rusland og har boet i Danmark siden 2010. Han er uddannet dyrelæge, og arbejder p.t. som afdelingsleder på et rejsebureau. Sergey har dyrket polesport siden 2016. Nu brænder han for at gøre polesport mere tilgængeligt for alle og arbejder på at introducere flere mænd for sporten. Derigennem håber han på at ændre fordommen om at polesport er en kvindesport. Sergeys søn, Ivan, er tit med til fars træning og er allerede begyndt at lære basale poletricks.

Tetiana Gron, DPSF Vicepræsident

Tetiana er flyttet til Danmark fra Ukraine for mere end 2 år siden. Hun arbejder på heltid som softwareingeniør, og luftgymnastik er hendes professionelle hobby. I 2019 repræsenterede Tetiana Danmark i verdens konkurrencer og bragte bronzemedaljen i kategorien Elite Aerial Hoop. I år blev hun certificeret dommer. Hun er glad for at fortsætte sit bidrag til dansk pole & luftsport.

Nicolas Kondrup Jessen, DPSF General Secretary

Nicolas Kondrup Jessen er medlem af DPSF’s bestyrelse siden 4. marts 2020 og har funktion som foreningens General secretary. Nicolas er uddannet jurist ved Københavns Universitet. Nicolas har trænet pole siden 2015, undervist siden 2018 og deltaget i en række nationale konkurrencer herunder Danmarks første konkurrence indenfor IPSF regelsystemet i 2019 (double hoop).

Ekaterina Oborina, DPSF Kasserer

Ekaterina kommer fra Letland og har boet i Danmark siden 2009. Hun er uddannet i Finance and International Business på Århus Universitet. Ekaterina begyndte sin pole karriere i Århus i 2013. Hun har fået Xpert certifikat i pole undervisning i 2015 og arbejder som pole og danse instruktør i København. Til daglig arbejder Ekaterina som finance controller i Mediterranean Shipping Company. Ekaterina har deltaget i mange internationale pole konkurrencer såsom: Pole Dance Competition Denmark, Poledance UK og flere Pole Theatre konkurrencer, og ønsker at dele sin passion og glæde for sporten med andre.

Julia Pihl, DPSF Bestyrelsesmedlem

Julia har en bachelor i Idræt, og i år (juni 2020) afsluttede hun sin kandidatgrad i Sundhedsfremme. Hun har trænet pole siden 2013, undervist siden 2015 og har vundet flere nationale og internationale konkurrencer. Pole er hendes helt store passion og hun brænder for at flere danskere skal få øjnene op for og anerkende denne alsidige og fysisk krævende sportsgren.