Katja Dipman, DPSF Formand

Katja er fra København og er professionel pole sports udøver og underviser. Hun startede sin sports karrier i Skt. Petersborg i Rusland, hvor hun dyrkede rytmisk gymnastik på elite niveau. Tilsammen har Katja mere end 10 års erfaring indenfor gymnastik og pole sport. Hun nyder at deltage i danske og udenlandske pole sportskonkurrencer og håber at kunne dele sin konkurrenceglæde med andre indenfor pole verden. Katja er uddannet bogholder med speciale i økonomi.

Anastasija Cibesova, DPSF Næstformand

Anastasija er 29 år gammel og kommer oprindelig fra Letland. Hun har studeret Business Administration på Aarhus Universitet og startede til pole i sommeren 2013, hvorefter hun blev bidt af sporten. Hun interesserer sig også for andre aerial arts som silks og hoop. Til dagligt arbejder Anastasija som Truck Fleet Coordinator hos Continental Dæk Denmark. Anastasija vil meget gerne motivere andre med at komme i gang med pole træning og pole konkurrencer.

Romana Maric, DPSF Sekretær

Romana er 31 år, har dyrket pole i adskillelige år og har god undervisningserfaring indenfor både pole og gymnastik. Sport har altid fyldt meget i Romanas liv, men pole har fået en helt speciel betydning, da det er en utrolig fysisk udfordrende sport hvor der altid er plads til udvikling, men samtidig utrolig selvtillidsopbyggende. Af denne grund er det også vigtigt for Romana at promovere sporten samt alle dens positive egenskaber. Romana startede med at træne pole i Aalborg i 2013, hvor hun også underviste. Herefter flyttede hun til København i 2014, hvor hun nu også træner og underviser pole. Romana har en cand.scient. i molekylærbiologi og arbejder til dagligt som processupporter ved Novo Nordisk.

Ekaterina Oborina, DPSF Kasserer

Ekaterina er 27 år gammel. Hun kommer fra Letland og bor i Købenavn. Hun er uddannet i Finance and International Business på Århus Universitet. Ekaterina begyndte sin pole karriere i Århus i 2013. Hun har fået Xpert certifikat i pole undervisning i 2015 og arbejder som pole og danse instruktør i København. Til daglig arbejder Ekaterina som finance controller i Mediterranean Shipping Company. Ekaterina har deltaget i mange internationale pole konkurrencer såsom: Pole Dance Competition Denmark, Poledance UK og flere Pole Theatre konkurrencer, og ønsker at dele sin passion og glæde for sporten med andre.

Regionrepræsentanter

Region Hovedstaden - Marie Kolstrup, København