Sergey Gorbachev, DPSF Formand

Sergey Gorbachev er DPSF-bestyrelsesformand sidden 2018. Han er certificeret IPSF-dommer, har været en del af dommerpanel til flere nationale IPSF-stævner og kender IPSF Code of points udenad. Han er 32 år, født i Rusland og har boet i Danmark siden 2010. Han er uddannet dyrelæge, og arbejder p.t. som afdelingsleder på et rejsebureau. Sergey har dyrket polesport siden 2016. Nu brænder han for at gøre polesport mere tilgængeligt for alle og arbejder på at introducere flere mænd for sporten. Derigennem håber han på at ændre fordommen om at polesport er en kvindesport. Sergeys søn, Ivan, er tit med til fars træning og er allerede begyndt at lære basale poletricks.

Anastasija Cibesova, DPSF Næstformand

Anastasija er 29 år gammel og kommer oprindelig fra Letland. Hun har studeret Business Administration på Aarhus Universitet og startede til pole i sommeren 2013, hvorefter hun blev bidt af sporten. Hun interesserer sig også for andre aerial arts som silks og hoop. Til dagligt arbejder Anastasija som Truck Fleet Coordinator hos Continental Dæk Denmark. Anastasija vil meget gerne motivere andre med at komme i gang med pole træning og pole konkurrencer.

Romana Maric, DPSF Sekretær

Romana er 31 år, har dyrket pole i adskillelige år og har god undervisningserfaring indenfor både pole og gymnastik. Sport har altid fyldt meget i Romanas liv, men pole har fået en helt speciel betydning, da det er en utrolig fysisk udfordrende sport hvor der altid er plads til udvikling, men samtidig utrolig selvtillidsopbyggende. Af denne grund er det også vigtigt for Romana at promovere sporten samt alle dens positive egenskaber. Romana startede med at træne pole i Aalborg i 2013, hvor hun også underviste. Herefter flyttede hun til København i 2014, hvor hun nu også træner og underviser pole. Romana har en cand.scient. i molekylærbiologi og arbejder til dagligt som processupporter ved Novo Nordisk.

Ekaterina Oborina, DPSF Kasserer

Ekaterina er 27 år gammel. Hun kommer fra Letland og bor i Købenavn. Hun er uddannet i Finance and International Business på Århus Universitet. Ekaterina begyndte sin pole karriere i Århus i 2013. Hun har fået Xpert certifikat i pole undervisning i 2015 og arbejder som pole og danse instruktør i København. Til daglig arbejder Ekaterina som finance controller i Mediterranean Shipping Company. Ekaterina har deltaget i mange internationale pole konkurrencer såsom: Pole Dance Competition Denmark, Poledance UK og flere Pole Theatre konkurrencer, og ønsker at dele sin passion og glæde for sporten med andre.

Regionrepræsentanter

Region Hovedstaden - Marie Kolstrup, København